9 de março de 2011

"What do you want from me? " - Querido John

What do you want from me? I mean, just tell me what you want from me ‘cause… I mean, do u want me to quit? Is that it? Look, I don’t know how we got here I don’t know what happened. I just woke up one day and there’s buildings falling. I mean, I had a plan. I had a plan, but now I don’t and I have no idea what to do. I don’t know what to do and all I know is I wanna stay here. I just wanna stay right here with you as long as I possibly can. You’re just all that matters to me, okay? You’re just all that matters, and I’m trying to figure out what the right thing is to do and I don’t know what it is. I don’t have any friggin’ idea how to get there. I just… because… I need you to tell me. I just need you to tell me, okay? Can you just please tell me, please tell me what you want me to do!"



Tradução:
"O que você quer de mim? Eu quero dizer, só me diz o que você espera de mim, porque... Eu sei lá, você quer que eu saia? É isso? Olha, eu não sei como chegamos aqui ou o que aconteceu. Eu apenas acordei um dia e tinha prédios caindo*. Quero dizer, eu tinha um plano. Eu tinha um plano, mas agora eu não tenho mais e eu não tenho a menor idéia do que fazer.Eu não sei o que fazer e tudo que eu sei é que eu quer ficar aqui. Eu quero dicar aqui com você o máximo de tempo que eu conseguir.Você é tudo que me importa, certo?! Você é tudo que me importa e eu fico tentando descobrir qual a coisa certa a se fazer, e eu não sei o que é. Eu não tenho a menor idéia de como saber isso. Eu só....porque...Eu preciso que você me diga. Eu só preciso que você me diga, tá bom?! Será que você pode, por favor, me dizer o que você quer que eu faça?"

(*Referência ao 11 de Setembro)

Nenhum comentário:

Postar um comentário